ONTDEK DE WEELDE VANPRIVÉ WELLNESS

GENIETEN VAN DE JACUZZI EN SAUNAWellness en gezondheid

GENIETEN VAN JACUZZI EN SAUNAWellness en gezondheid

Ook uit onderzoek is gebleken dat de sauna en jacuzzi een ontspannend effect hebben. De warmte verbetert je immuunsysteem en je bloeds-omloop.

De sauna heeft tevens een reinigende werking op het lichaam, door het zweten gaan de poriën openstaan en je bloedvaten verwijden: je raakt vocht, talg en giftige stoffen kwijt. Ook op de huid heeft het een positief effect, het versterkt de beschermlaag en hydrateert. Door afwisseling van warmte en kou maakt je lichaam antistoffen aan.

Het is belangrijk om goed te water drinken na gebruik van sauna en jacuzzi.

ONTSPANNEN

Sauna en jacuzzi zijn dé ideale plek om tot rust te komen en te ontspannen.

SPIEREN & GEWRICHTEN

De warmte draagt bij aan spier-herstel en vermindert pijn in de gewrichten.

VERBETERING NACHTRUST

Na een ontspannen sauna- en jacuzzi bad kan je heerlijk slapen!

PRIVÉ WELNESS

Relaxen en genieten van rust en warmte zonder vreemde mensen om je heen.

Een wellness rondje, hoe doe je dat?

Een wellness rondje, hoe doe je dat?

1: DOUCHEN

De sauna ronde begint met een warme douche voor goede hygiëne. Gebruik hierbij geen verzorging-producten.

2: AFDROGEN

Een droge huid laat de hete lucht beter toe dan een natte huid en bevordert daarom het transpireren optimaal.

3: SAUNA - 15 MINUTEN

Neem plaats op een handdoek. Om totale ontspanning te garanderen is het ideaal om niet te praten en te concentreren op de ademhaling.

4: AFKOELEN IN DE BUITENLUCHT

Goed afkoelen (5 tot 15 min) is zeer belangrijk na een saunasessie, de longen kunnen dan weer volop zuurstof opnemen.

5: KOUDE DOUCHE

Het goed afkoelen na een saunasessie is erg belangrijk, vergeet ook niet het hoofd goed te koelen. Brrrrr, maar wel heerlijk!

6: JACUZZI

Na de koude douche lekker relaxen in de warme jacuzzi. Met of zonder bubbels, neem de tijd en geniet!

Genieten van wellness?

Genieten van wellness?

Genieten van wellness?